Categorías: albisteak-berriak

Webgune berri bat pertsonekin dugun harremana hobetzek

Kontsumobidek, Kontsumoko Euskal Institutuak, webgune korporatibo berria sareratu du. Aurreko webgunearen aldean egin diren aldaketak nabarmenak dira diseinutik hasita, argiagoa, minimalistagoa eta garbiagoa baita.

Kontsumobidek hainbat helburuekin ekin zion webgunea berritzeari.

  1. Kontsumitzaileei Kontsumobiden gehien eskatzen dituzten izapideak egiten laguntzea.
  2. Kontsumitzaileekiko komunikazioa hobetzea, informazioa modu erraz, atsegin eta ulergarrian eskura dezaten.
  3. Administrazioa, eta kasu zehatz honetan Kontsumoko Euskal Institutua, gizartearengana hurbiltzea, erabiltzailearen esperientzia hobetuz eta euskarri berrietara, batez ere, mugikorren euskarrietara moldatzen lagunduz.

Komunikazio argia

Webgunearen aldaketa prozesu luze baten emaitza da. Webgunearen analisiarekin hasi zen, erabiltzaileek gehien eskatzen zituzten zerbitzuak eta gehien bisitatzen zituzten atalak zein ziren jakiteko.

Bigarren fasea  SEO eskakizunetara egokitutako web-eredu eskuragarriagoa diseinatzea izan zen.

Garrantzi berezia izan dute testuak berrikusteak eta erabaki estrategikoak hartzeak, besteak beste, Euskadiko kontsumitzaileengana zuzentzeko modua. Komunikazio Argian aditua den agentzia batekin lan egin dugu, eta diziplina horretan gidatu eta trebatu gaituzte.

Zerbitzu eraginkorra emateko bokazioa

Nolanahi ere, helburua argia da: irisgarriak, ulergarriak eta ulertuak izatea Kontsumoko Euskal Institutu gisa, gure eginkizun informatzailea eta hezitzailea indartzeko, bai eta Euskadiko pertsonei kudeaketak errazteko ere.

Une honetan, fase konplexuenari ekin zaio. Webgunea herritar guztientzat dago eskuragarri, eta espero dugu ekarpenak, kexak eta iradokizunak jasotzea egunez egun hobetu ahal izateko.

Tontxu Rodríguez Kontsumobideren zuzendariak paradigma-aldaketaren garrantzia azpimarratu du: “garena kontatzetik jendeari entzutera pasatu gara, horixe baita gure funtziorik garrantzitsuena: entzutea eta irtenbideak ematea kontsumitzaileen eskubideak babestu ahal izateko. Kontsumobideko aurreko zuzendariak hasi zuen eta diziplina anitzeko lantalde profesional batek gauzatu duen prozesua amaitzea egokitu zait niri. Orain herritarren txanda da, jendeari entzun nahi diogu ete erantzun egokiak eta eraginkorrak eman nahi dizkiogu, behar dutenari erantzun ahal izateko.

albisteak

Compartir
Publicado por
albisteak

Entradas recientes

Las rachas de viento del suroeste pueden superar los 120 km/h

El Departamento de seguridad ha vuelto a activar un aviso amarillo por viento en Euskadi…

16 horas hace

Euskadiko Orkestra pone fin a la titularidad del director artístico de la formación

En la reunión celebrada ayer, el Consejo de Administración de Euskadiko Orkestra decidió poner fin…

16 horas hace

Gutun Zuria Bilbao, el Festival Internacional de las Letras, avanza la programación de su próxima edición

Las entradas para Gutun Zuria Bilbao se pondrán a la venta el próximo 3 de…

16 horas hace

La Diputación Foral de Bizkaia avanza en un ecosistema de cuidados en Abadiño con servicios diversificados y atención integral

La Diputación Foral de Bizkaia ha reafirmado su compromiso con la mejora de los servicios…

16 horas hace

Reabierta al tráfico la N-634 en Deba y entre Zarautz y Zumaia

Los tramos de la carretera N-634 que se han cerrado estos días por diversas incidencias…

16 horas hace

La almeja asiática llega a Gipuzkoa

La Agencia Vasca del Agua (URA) ha confirmado, por primera vez en Gipuzkoa, la presencia…

16 horas hace